Alla inlägg under oktober 2018

Av Jesper Jensen - 29 oktober 2018 19:04

Der findes efterhånden mange mærkedage, hvor en gave er obligatorisk. Der er fødselsdage, årsdage, juleaftensdage og valentinsdage. Mange kærester giver hinanden gaver disse dage, og nogle giver sikkert også gaver til hinanden på andre end blot disse dage. 


Hvis man er en af dem, der forærer kæresten en gave i forbindelse med ovenstående anledninger, skal man diske op med mindst fire gaver hvert år. Det er ret mange gaver, og det stiller store krav til ens kreativitet, desto længere forholdet bliver.


Redaktionen på ‘Find en kæreste’ er både kreative og yderst hjælpsomme. Derfor har vi samlet en masse fede gaveforslag, som forhåbentligt kan inspirere dig til at finde den perfekte gave, der gør din kæreste yderst lykkelig på årsdagen, fødselsdagen, eller hvad anledningen nu engang er.



Her følger en række gaveforslag til drenge. Uanset om du har planer om at give en fræk, sød eller sjov gave, kan du finde et forslag, der utvivlsomt matcher, hvad du søger, men som du endnu ikke har fundet.

Giv kæresten tøj i gave - Gør ham til en endnu flottere fyr


De fleste mænd værdsætter at slippe for selv at skulle shoppe ny påklædning, hvilket er et godt argument for at give tøj i gave til kæresten. Samtidig får du mulighed for at præge hans stil. Du har sikkert en forestilling om, hvad der vil klæde din kæreste, og nu har du muligheden for at forære ham disse klæder


Tøj er derfor en gave, som både du og han potentielt får rigtig meget glæde af. Han begrejstres, fordi det altid er fedt at få nyt tøj, og du begejstres, fordi du får en kæreste, der er lige til at spise.


Hvis du beslutter dig for at give ham tøj, bliver udfodringen at finde noget, der falder i både din og hans smag. Nogle fyre går rigtig meget op i deres stil, mens andre ikke bruger meget tankevirksomhed på at overveje, hvilke klæder de hopper i.


Lækre hørebøffer vil begejstre mange - Er din kæreste pjattet med god lyd?


Et sæt gode høretelefoner kan man bruge i mange sammenhænge. Mange benytter dem i forbindelse med transport, da turen altid går hurtigere og bedre, hvis ens favoritmusik blæser ens trommehinder omkuld. Derudover bliver høretelefoner også flittigt brugt i træningslokalet eller i forbindelse med løbeture.


Elsker din kæreste god lyd, så vil du stensikkert kunne glæde ham med et sæt fede, drengede hørebøffer. Det er dog vigtigt, at du tager stilling til, hvilke sammenhænge de skal bruges i.


Gamer din kæreste? For så vil han sikkert sætte pris på et sæt, der kan levere meget rumlig lyd. Går han meget op i sin stil? Så skal du forsøge at finde et par, der modemæssigt passer til ham.

Hvis du vil have flere forslag til kærestegaver, så tjek denne side.

Av Jesper Jensen - 26 oktober 2018 09:04

Dette er mit første blogindlæg på bloggplatsen. Jeg skriver på dansk, fordi jeg er dansker; det håber jeg er okay, og at I forstår mig trods den sproglige forskel, der formentlig er imellem os.

 

Jeg tænker, at første indlæg skal være et slags introduktionsindlæg til mig. Mit navn er Jesper Nørskov Jensen, og jeg arbejder med online marketing for bureauet Nutimo. Her arbejder jeg med en stor portefølje af spændende kunder, blandt andet Curvii.dk, som sælger Zhenzi-tøj.

 

Det er et meget inspirerende og udfordrende arbejde, hvor mine tekstforfatningsevner virkelig kommer til sin ret. Størstedelen af mine arbejdsdage går nemlig med at producere content. Jeg skriver alt fra pressemeddelelser og blogindlæg til produktbeskrivelser og SEO-tekster.

 

Hvad laver jeg, når jeg ikke arbejder?

 

Når jeg ikke arbejder, bruger jeg en stor del af min tid på et projekt, der hedder 'Find en kæreste'. Der er tale om en hjemmeside, hvor jeg hjælper danskerne med at finde kærligheden. Siden indeholder alt for oversigter over datingapps og sider til inputs til, hvad man kan tale om på første date.

 

Ligeledes bruger jeg en del tid på at se serier og film. Jeg er en sucker for godt audiovisuelt indhold, og man kan vel godt kalde mig en film- og serienørd.

 

Jeg bruger naturligvis også en del tid sammen med venner og familie. Weekenderne står tit på fest og ballade.

 

Jeg holder også meget af skønlitteratur, både af at læse og selv producere. Jeg har allerede skrevet min første bog, og det bliver langt fra den sidste. Det kræver dog ekstremt meget tid og overskud at forfatte kvalitetstekst, og lige nu dræner arbejdet mig for kreativ energi. Det næste litterære projekt ligger derfor lidt ude i fremtiden.

 

Drømme og ambitioner

 

Jeg har en drøm om at blive økonomisk uafhængig, så jeg kan lave lige det, jeg har lyst til. Lige nu er det, jeg har allermest lyst til at skrive og lave podcast sammen med min bedste ven. Det er der dog ikke så mange penge i; derfor knokler jeg løs ved siden af arbejdet på affiliate-sider, der på sigt skal finansiere min tilværelse, så jeg får tid til at bruge en masse timer, som nødvendigvis ikke genererer vildt mange penge. 

 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards