Direktlänk till inlägg 18 januari 2019

Sådan finder du den bedste babyalarm

Av Jesper Jensen - 18 januari 2019 12:55

Du er på jagt efter en ny babyalarm – fornuftigt! En babymonitor er et fremragende værktøj til forældre som gerne vil have frihed og fleksibilitet tilbage i deres liv. Med en babyalarm kan du nemlig igen bevæge dig rundt, gå ud i haven eller på toilettet uden at bekymre dig om din sovende baby som måske er vågnet op i mellemtiden.

Særligt i starten er mange ekstra opmærksomme på deres lille barn, og det sker ofte at forældre ender med at gå forbi døren indtil barnets værelse, eller kigge ud af vinduet til barnevognen – for hvad nu hvis der er noget galt? Det er der sjældent, men behovet for at tjekke er der alligevel.

Med en babyalarm kan du hele tiden følge med når baby sover, og du vil blive gjort opmærksom på det så snart din guldklump giver lyd fra sig. Det giver ro for mange forældre, og derfor kan vi kun anbefale at du investerer i en babymonitor.

Men hvordan finder du så den rigtige babyalarm? – I det følgende får du vores bud på, hvad der er vigtigt i en god babyalarm.

Størrelsen

Selvom det bestemt ikke er den vigtigste faktor, så betyder størrelsen noget – også når det gælder babyalarmer.

Hvis du bevæger dig rundt med babyalarmen vil du blive glad for, at den ikke er på størrelse med en ramme sodavand og heller ikke så lille at den bliver væk hver gang du har lagt den fra dig.

Videofunktion

Det sidste nye indenfor babyalarmer er muligheden for at kunne se med på en skærm på forældreenheden eller Smartphone. Videofunktion er hurtigt blevet populært, fordi det giver forældre endnu mere tryghed og dermed mere ro når barnet sover.

Er det nødvendigt med videofunktion? – spørger du os, er svaret nej. Når det så er sagt, så afhænger det af hvem du er og hvad dine behov er. Hvis du ved med dig selv, at de ekstra penge for video er givet godt ud, fordi du kan slappe mere af når dit barn sover, så er det bestemt værd at overveje.

Hvilket bringer os til:

Prisen

Ligesom de fleste andre ting du skal bruge penge på, spiller prisen en stor rolle. En babyalarm er god at have, men naturligvis ikke for enhver pris. Heldigvis er de ikke så dyre, at du skal sætte dig selv i gæld eller tage af pensionsopsparingen for at få råd. Det er lige før, at den ville være det værd, men det er heldigvis ikke tilfældet.

Prisen på alarmerne afhænger i høj grad af mærke, kvalitet og eventuelle ekstra funktioner. Du bør derfor på forhånd gøre op med dig selv hvad der er vigtigt for dig.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jesper Jensen - Torsdag 1 feb 14:54

Jeg er virkelig, virkelig blæst bagover af, hvad AI kan. I går legede jeg med suno.ai, der kan producere sange, og hvis du endnu ikke har prøvet dette værktøj, bør du give det chancen. Det er virkelig vildt, og så er det hamrende sjovt og underholden...

Av Jesper Jensen - 7 september 2023 09:35

Jeg er udmattet og har store sorte render under øjnene, der nærmest ligner skovsnegle.    Mine hjerneceller har iført sig hjemmesko og er kravlet under slumretæppet. Men selvom jeg er helt og aldeles udkørt, er jeg også glad, og det er jeg, fordi...

Av Jesper Jensen - 23 november 2022 09:40

Så kom vi langt om længe i mål med vores nyeste site, Datinghelp.dk, et site, hvor vi ønsker at hjælpe danskerne med at finde kærligheden.   Det har krævet blod, sved og tårer at nå hertil, hvor vi nu er nået, men - nøøøøj - hvor er det dejligt e...

Av Jesper Jensen - 13 september 2022 14:20

Jeg er i chok over elpriserne i Danmark; de stikker fuldstændig af - er det det samme i Sverige?   Det er virkelig noget lort, for jeg kæmper rigeligt med økonomien i forvejen, og nu kan jeg se frem til at få en elregning, der er 4x så stor, som ...

Av Jesper Jensen - 23 mars 2022 10:40

Har i lang tid været kæmpe fan af podcasts under gå- og løbeturene, men på det seneste har jeg lyttet mindre og mindre til podcasts til fordel for en række spændende lydbøger.    Det hele startede med, at jeg så, at Casper Christensen selvbiograf...

Ovido - Quiz & Flashcards