Direktlänk till inlägg 28 januari 2019

Sexdating – er det tiden værd?

Av Jesper Jensen - 28 januari 2019 14:20

 

Dating på internettet er blevet afsindigt populært, og har man prøvet det af forstår man det godt. Det kræver ikke meget mere end et par klik at oprette sig på en datingside, og så er man klar til at møde en stor mængde potentielle partnere.

Det er dog langt fra alle som vælger at oprette sig fordi de vil finde en person at dele tilværelsen med. Der er nemlig også dem der opretter sig udelukkende for at finde en person at dele dobbeltseng med.

Det er altid problematisk hvis en relation bliver etableret på baggrund af divergerende forventninger. Hun vil gerne have en kæreste, og han vil bare gerne have en at have sex med. Det er ikke svært at forestille sig hvordan det potentielt kan ende galt.

Løsningen kan være, at de der kun leder efter en sengepartner, opretter sig på sexdating sider i stedet for på de almene datingsider. På den måde ved alle parter hvad de går ind til, og ingen behøver at blive såret fordi forventningerne til relationen ikke stemmer overens.

Er Sexdating ikke snyd?

Sexdating er bestemt ikke snyd, nej! – men dermed ikke sagt, at man ikke kan blive snydt. Det er først og fremmest ikke alle sexdating sider som har rent mel i posen, hvorfor du risikerer at bruge penge på en hjemmeside som er fyldt med falske profiler.

Når det så er sagt, så findes der også en lang række sexdating sider som er reelle og troværdige. I hvert fald til en vis grænse, for det virker lidt som om, at de falske profiler er til stede på stort set alle sider. Det er måske en nødvendig del af forretningen for at lokke ny kunder til. Det er bestemt ikke okay, men med lidt sund fornuft er det ganske nemt at navigere udenom dem og i stedet bruge sin tid på rigtige mennesker.

Virker sexdating?

Om du får succes med sexdating vil nok altid afhænge af dig og din fremgangsmåde. Jeg kan dog bekræfte, at det bestemt kan lade sig gøre at finde en eller flere partnere at dyrke sex med online.

Sørg for, at du har et vellignende profilbillede som fanger de andre brugeres opmærksomhed. Det er som udgangspunkt altid udseendet som tænder i første omgang, så sørg for at dit profilbillede står skarpt. Undlad dog at manipulere og redigere i billedet på forhånd – på et tidspunkt skal i forhåbentligt mødes, og har du snydt dig pænere end i virkeligheden kan jeres ”date” ende ganske hurtigt igen.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jesper Jensen - Torsdag 1 feb 14:54

Jeg er virkelig, virkelig blæst bagover af, hvad AI kan. I går legede jeg med suno.ai, der kan producere sange, og hvis du endnu ikke har prøvet dette værktøj, bør du give det chancen. Det er virkelig vildt, og så er det hamrende sjovt og underholden...

Av Jesper Jensen - 7 september 2023 09:35

Jeg er udmattet og har store sorte render under øjnene, der nærmest ligner skovsnegle.    Mine hjerneceller har iført sig hjemmesko og er kravlet under slumretæppet. Men selvom jeg er helt og aldeles udkørt, er jeg også glad, og det er jeg, fordi...

Av Jesper Jensen - 23 november 2022 09:40

Så kom vi langt om længe i mål med vores nyeste site, Datinghelp.dk, et site, hvor vi ønsker at hjælpe danskerne med at finde kærligheden.   Det har krævet blod, sved og tårer at nå hertil, hvor vi nu er nået, men - nøøøøj - hvor er det dejligt e...

Av Jesper Jensen - 13 september 2022 14:20

Jeg er i chok over elpriserne i Danmark; de stikker fuldstændig af - er det det samme i Sverige?   Det er virkelig noget lort, for jeg kæmper rigeligt med økonomien i forvejen, og nu kan jeg se frem til at få en elregning, der er 4x så stor, som ...

Av Jesper Jensen - 23 mars 2022 10:40

Har i lang tid været kæmpe fan af podcasts under gå- og løbeturene, men på det seneste har jeg lyttet mindre og mindre til podcasts til fordel for en række spændende lydbøger.    Det hele startede med, at jeg så, at Casper Christensen selvbiograf...

Ovido - Quiz & Flashcards