Direktlänk till inlägg 12 mars 2019

Just another day at the office

Av Jesper Jensen - 12 mars 2019 20:26

Hvad har jeg så lavet i dag? Lidt af det sædvanlige. De fleste timer er blevet brugt på arbejdet. Har knoklet for lidt kunder og rettet min chefs bog. Det var spændende nok, men også meget tirsdag. Var ikke super motiveret. Var også stadigvæk lidt træt efter weekenden, hvor jeg holdt forsinket julefrokost for gymnasiedrengene.


Da jeg fik fri, skyndte jeg mig hjem, så jeg kunne nå et møde med en forsikringsmand. Det blev dyrt, men forsikringerne var nødvendige. Jeg har i lidt for lang tid gamblet lige rigeligt og kørt uden forsikringer. Nu kan jeg slappe af igen. 


Efterfølgende smuttede jeg i Føtex og handlede aftensmad. Fik kylling og salat. Summer's comming, så jeg skal til at leve sundt, så jeg kan stå skarpt.


Da jeg havde spist, så jeg Jimmy Carrs nye show på Netflix. Det var okay. Meget hvad man forventede af ham. Kongen af oneliners, men jeg gennemskuede de fleste af dem i al beskedenhed.


Efter Jimmy Carr gav jeg mig til at arbejde lidt. Skrev et par artikler om biopejse til min nyeste affiliate-side. De blev faktisk ret nice.


Nu ligger jeg bare og venter på, at der kommer bold. Tænker, at jeg skal ind og undersøge odds-markedet lige nu. Har lyst til at oddse på Juventus, men jeg ved også bare, at Atletico er så svære at spille imod, og de lykkes garanteret med at ødelægge kampen. Ville være typisk ;p


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jesper Jensen - Torsdag 1 feb 14:54

Jeg er virkelig, virkelig blæst bagover af, hvad AI kan. I går legede jeg med suno.ai, der kan producere sange, og hvis du endnu ikke har prøvet dette værktøj, bør du give det chancen. Det er virkelig vildt, og så er det hamrende sjovt og underholden...

Av Jesper Jensen - 7 september 2023 09:35

Jeg er udmattet og har store sorte render under øjnene, der nærmest ligner skovsnegle.    Mine hjerneceller har iført sig hjemmesko og er kravlet under slumretæppet. Men selvom jeg er helt og aldeles udkørt, er jeg også glad, og det er jeg, fordi...

Av Jesper Jensen - 23 november 2022 09:40

Så kom vi langt om længe i mål med vores nyeste site, Datinghelp.dk, et site, hvor vi ønsker at hjælpe danskerne med at finde kærligheden.   Det har krævet blod, sved og tårer at nå hertil, hvor vi nu er nået, men - nøøøøj - hvor er det dejligt e...

Av Jesper Jensen - 13 september 2022 14:20

Jeg er i chok over elpriserne i Danmark; de stikker fuldstændig af - er det det samme i Sverige?   Det er virkelig noget lort, for jeg kæmper rigeligt med økonomien i forvejen, og nu kan jeg se frem til at få en elregning, der er 4x så stor, som ...

Av Jesper Jensen - 23 mars 2022 10:40

Har i lang tid været kæmpe fan af podcasts under gå- og løbeturene, men på det seneste har jeg lyttet mindre og mindre til podcasts til fordel for en række spændende lydbøger.    Det hele startede med, at jeg så, at Casper Christensen selvbiograf...

Ovido - Quiz & Flashcards