Direktlänk till inlägg 12 november 2019

Et par vilde dage på job!

Av Jesper Jensen - 12 november 2019 10:14

De seneste dage har vi virkelig haft vind i sejlene hos Temptations.dk, hvor vi hjælper danskerne med at få et sjovere sexliv samt sælger sexlegetøj. Hektikken skyldes, at vi har haft succes med PR-arbejde, og det er jo fedt! Vi har fået omtale på 9 medier, så der har virkelig været noget at se til.


Derudover affødte omtalen i skriftlige medier, at et par radiostationer hev fat i os, hvorfor vi også var i radioen. Både Casper og jeg har erfaren som radioværter, så det var piece of cake at pippe et par ord i mikrofonerne der. 


I dag kulminerede indsatsen, da vi fik en forsidehistorie på EkstraBladet. Virkelig, virkelig fedt! Vi ved ikke, om der kommer afledte effekter af denne. Det må tiden vise. Om ikke andet så giver den os noget meget værdifuld PR, og vi håber meget på, at sådan noget øger vores markedsværdi.


Hvad skal vi lave i dag?

I dag skal vi faktisk bare arbejde på content til vores egne sider, og så skal vi holde øje med vores mail. Det kan nemlig sagtens være, at der tikker en besked eller to fra en journalist ind, og så er det vigtigt, at vi få svaret så hurtigt som muligt for at holde gryden i kog.


Indtil videre har der dog været stille, men folk skal også lige vågne. Historien kom på i går aftes, så der er stadigvæk tid at løbe på. 


Jeg skal også lige et smut til lægen i løbet af dagen, så der kan jeg ikke sidde og våge over min mail. I sådanne situationer er det en stor styrke at være to, da Casper så kan holde vagt i stedet.


Nå, kan ikke blogge hele dagen. Der er rigeligt arbejde, der skal laves, så jeg må videre i teksten. Trængte bare lige til at dele succesen! 


Ha'  det godt derude!  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jesper Jensen - Torsdag 1 feb 14:54

Jeg er virkelig, virkelig blæst bagover af, hvad AI kan. I går legede jeg med suno.ai, der kan producere sange, og hvis du endnu ikke har prøvet dette værktøj, bør du give det chancen. Det er virkelig vildt, og så er det hamrende sjovt og underholden...

Av Jesper Jensen - 7 september 2023 09:35

Jeg er udmattet og har store sorte render under øjnene, der nærmest ligner skovsnegle.    Mine hjerneceller har iført sig hjemmesko og er kravlet under slumretæppet. Men selvom jeg er helt og aldeles udkørt, er jeg også glad, og det er jeg, fordi...

Av Jesper Jensen - 23 november 2022 09:40

Så kom vi langt om længe i mål med vores nyeste site, Datinghelp.dk, et site, hvor vi ønsker at hjælpe danskerne med at finde kærligheden.   Det har krævet blod, sved og tårer at nå hertil, hvor vi nu er nået, men - nøøøøj - hvor er det dejligt e...

Av Jesper Jensen - 13 september 2022 14:20

Jeg er i chok over elpriserne i Danmark; de stikker fuldstændig af - er det det samme i Sverige?   Det er virkelig noget lort, for jeg kæmper rigeligt med økonomien i forvejen, og nu kan jeg se frem til at få en elregning, der er 4x så stor, som ...

Av Jesper Jensen - 23 mars 2022 10:40

Har i lang tid været kæmpe fan af podcasts under gå- og løbeturene, men på det seneste har jeg lyttet mindre og mindre til podcasts til fordel for en række spændende lydbøger.    Det hele startede med, at jeg så, at Casper Christensen selvbiograf...

Ovido - Quiz & Flashcards