Alla inlägg under september 2023

Av Jesper Jensen - 7 september 2023 09:35

Jeg er udmattet og har store sorte render under øjnene, der nærmest ligner skovsnegle. 


Mine hjerneceller har iført sig hjemmesko og er kravlet under slumretæppet. Men selvom jeg er helt og aldeles udkørt, er jeg også glad, og det er jeg, fordi vi langt om længe - efter 6 måneders ekstremt hårdt arbejde - netop har lanceret vores nyeste sammenligningsplatform, Mobiloraklet.dk.


Hvis du har fulgt mine skriblerier nogenlunde fast, så ved du, at Mobiloraklet.dk på ingen måde er den første sammenligningsplatform, jeg kreerer. Det er derimod den sjette danske. Der burde derfor ikke været noget i processen med at bygge den, der overrasker mig, men jeg tror det - at bygge en sammenligningsplatform - lidt er som at få børn. Jo længere tid siden det er, at børnene/platformene var små, jo mere glemmer man, hvor hårdt det var at henholdsvis passe og bygge dem.


Som du nok fornemmer, er jeg helt og aldeles udkørt og brugt. Men det betyder på ingen måde, at jeg fortryder en eneste af de timer, jeg har lagt i skabelsen af Mobilorkalet.dk de seneste seks måneder, og det skyldes, at der vitterligt ikke er noget federe, end når man kan trykke på knappen og gøre et site, man har arbejdet så meget på, tilgængeligt for resten af verden. 


Hvad så nu?

 

Hvis du tror, at jeg, nu hvor sitet endelig er lanceret, kan smække benene op og holde fri, kan du godt tro om igen. I min branche er det nemlig ikke nok blot at bygge et helt igennem fremragende site; det er også nødvendigt at lave en masse promoveringsarbejde, så det helt igennem fantastiske site ikke bare står og samler støv, for så vil mit hårde arbejde jo være helt og aldeles spildt, og det går altså ikke.


Derfor kommer jeg til at bruge de næste mange måneder på at lave en masse larm for Mobiloraklet.dk, så vi forhåbentlig kan hjælpe en masse danskere med at finde det - for dem - perfekte mobilabonnement.


Når promoveringsarbejdet er lavet, tænker jeg at holde en lille ferie, og hvad fremtiden herefter bringer, ved jeg faktisk ikke. Sikkert et nyt site, da der til den tid vil være gået så lang tid, at jeg lykkeligt har glemt, hvor hårdt det var at bygge Mobiloraklet.dk. 


Kan I ha' det godt derude!

Ovido - Quiz & Flashcards