Alla inlägg under mars 2022

Av Jesper Jensen - 23 mars 2022 10:40

Har i lang tid været kæmpe fan af podcasts under gå- og løbeturene, men på det seneste har jeg lyttet mindre og mindre til podcasts til fordel for en række spændende lydbøger. 


Det hele startede med, at jeg så, at Casper Christensen selvbiografi var blevet tilgængelig på Podimo. Egentlig troede jeg ikke, at var til lydbogsfænomen, men da det var en bog, jeg i længe havde haft lyst til at læse, gav jeg den en chance, og jeg blev så opslugt af lydbogen, at jeg valgte at gå en omvej på 5 kilometer, så jeg kunne lytte endnu mere.


Lydbogen varede alt i alt omkring 12 timer, og jeg slugte den på blot tre dage! Det siger lidt om, hvor opslugt jeg blev.


Siden da har jeg lyttet til en række lydbøger med stor fornøjelse. Jeg er virkelig tilhænger af, hvor stort et udvalg de forskellige lydbogsapps byder på, og hvor let det er at navigere rundt i disse apps.


Noget yderligere, jeg er tilhænger af, er, at diverse lydbogsapps byder på gratis prøveperioder, hvorfor jeg endnu ikke har betalt så meget så meget som en krone. Min taktik indtil videre har nemlig været at tilmelde mig en ny lydbogsapps, hver gang en prøveperiode er udløbet. Har benytter Lydbølgen.dk til at skabe mig et overblik over, hvilke apps der byder på gratis prøveperioder, så skud ud til dette site!


Snart massage!

 

Det er længe siden, I har hørt fra mig, så tænkte lige, at jeg ville give en lille opdatering på mit liv, altså udover beretningen om at jeg er blevet yderst fascineret af lydbøger.


I dag står den på arbejde indtil 12:30, hvor jeg får besøg af min faste massør. Det er et besøg, jeg ser yderst meget frem til, da smerterne i min nakke og ryg har været ret så stride de seneste dage. Når han har været forbi, plejer jeg at være garanteret 14 rigtig gode, smertefrie dage, så det ser jeg naturligvis meget frem til!

Ovido - Quiz & Flashcards