Alla inlägg den 1 februari 2024

Av Jesper Jensen - Torsdag 1 feb 14:54

Jeg er virkelig, virkelig blæst bagover af, hvad AI kan. I går legede jeg med suno.ai, der kan producere sange, og hvis du endnu ikke har prøvet dette værktøj, bør du give det chancen. Det er virkelig vildt, og så er det hamrende sjovt og underholdende.


I dag har jeg så leget med GPT4, og jeg må virkelig sige, at der er sket voldsomme forbedringer siden GPT3,5. På ganske kort tid bankede jeg - med hjælp fra GPT4 - en super spændende blog op, hvor jeg skriver om dating. Du finder den her.


Samtlige indlæg indtil videre er skrevet med hjælp fra kunstig intelligens, og i mine øjne er de både meget velskrevne og værdiskabende.


Nu vil jeg lege lidt med Steve AI, en kunstig intelligens, der kan generere videoer. Den skulle være ret god til at lave animerede videoer, så jeg er spændt på at afsøge mulighederne. 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards