Alla inlägg den 28 januari 2019

Av Jesper Jensen - 28 januari 2019 14:20

 

Dating på internettet er blevet afsindigt populært, og har man prøvet det af forstår man det godt. Det kræver ikke meget mere end et par klik at oprette sig på en datingside, og så er man klar til at møde en stor mængde potentielle partnere.

Det er dog langt fra alle som vælger at oprette sig fordi de vil finde en person at dele tilværelsen med. Der er nemlig også dem der opretter sig udelukkende for at finde en person at dele dobbeltseng med.

Det er altid problematisk hvis en relation bliver etableret på baggrund af divergerende forventninger. Hun vil gerne have en kæreste, og han vil bare gerne have en at have sex med. Det er ikke svært at forestille sig hvordan det potentielt kan ende galt.

Løsningen kan være, at de der kun leder efter en sengepartner, opretter sig på sexdating sider i stedet for på de almene datingsider. På den måde ved alle parter hvad de går ind til, og ingen behøver at blive såret fordi forventningerne til relationen ikke stemmer overens.

Er Sexdating ikke snyd?

Sexdating er bestemt ikke snyd, nej! – men dermed ikke sagt, at man ikke kan blive snydt. Det er først og fremmest ikke alle sexdating sider som har rent mel i posen, hvorfor du risikerer at bruge penge på en hjemmeside som er fyldt med falske profiler.

Når det så er sagt, så findes der også en lang række sexdating sider som er reelle og troværdige. I hvert fald til en vis grænse, for det virker lidt som om, at de falske profiler er til stede på stort set alle sider. Det er måske en nødvendig del af forretningen for at lokke ny kunder til. Det er bestemt ikke okay, men med lidt sund fornuft er det ganske nemt at navigere udenom dem og i stedet bruge sin tid på rigtige mennesker.

Virker sexdating?

Om du får succes med sexdating vil nok altid afhænge af dig og din fremgangsmåde. Jeg kan dog bekræfte, at det bestemt kan lade sig gøre at finde en eller flere partnere at dyrke sex med online.

Sørg for, at du har et vellignende profilbillede som fanger de andre brugeres opmærksomhed. Det er som udgangspunkt altid udseendet som tænder i første omgang, så sørg for at dit profilbillede står skarpt. Undlad dog at manipulere og redigere i billedet på forhånd – på et tidspunkt skal i forhåbentligt mødes, og har du snydt dig pænere end i virkeligheden kan jeres ”date” ende ganske hurtigt igen.

Av Jesper Jensen - 28 januari 2019 14:17

Jeg er en mand med absolut ingen erfaring med sexlegetøj eller onaniprodukter – i hvert fald indtil for nyligt.

En sen nattetime kom jeg lidt på afveje på internettet og endte således på en side som forhandler frækt legetøj til voksne. Jeg vil ikke sige at jeg er modstander af den slags produkter, jeg har bare aldrig haft behovet eller lysten til at bruge det.

Hvad der startede som nysgerrighed udviklede sig efterhånden til fascination, og jeg endte med at klikke rundt relativt længe. Jeg fik dannet mig et overblik over mulighederne for en singlefyr som mig, og nåede frem til at en fleshlight  ville være et fint sted at starte.

Fleshlight – lommelygten til onani

Det har ærligt talt været lidt af en udfordring for mig at overkomme mine fordomme når det handler om sexlegetøj, men jeg bestilte en fleshlight for at give den chancen.

Da jeg modtog den med posten nogen dage senere, vil jeg ikke ligefrem påstå at mine forestillinger blev gjort til skamme – jeg kunne stadig ikke se mig selv bruge et, og slet ikke den her forvoksede lommelygte med en gummi vagina i enden.

Den fik chancen

Et par dage gik, hvor min nye fleshlight tilbragte tiden gemt væk i mit klædeskab. En ensom og små-liderlig aften blev nysgerrigheden dog for stor, så jeg fandt mit sexlegetøj frem fra skabet.

Nu havde jeg jo brugt en anseelig sum penge på produktet, så det ville være spild ikke at give det et forsøg. Så den fik chancen for at overbevise mig om sit værd.

Jeg er blevet omvendt

Og omvendt, det blev jeg i den grad – for sikke en oplevelse det var.

Først og fremmest var det en oplevelse at stå og bolle en lommelygte, men da jeg havde accepteret den tanke, kunne jeg fokusere på følelsen af at have min penis inde i fleshlighten.

Uden at gå for meget i detaljer vil jeg sige det sådan her: Der er kvinder jeg har været sammen med, som har været en mindre oplevelse end min fleshlight. Orgasmen lod således ikke vente længe på sig, og jeg har sidenhen haft fat i min fleshlight flere gange.

Drop fordommene

Jeg har i den grad erfaret, at mine fordomme ikke helt stik, og jeg tænker at mange – mænd især – vil have samme oplevelse hvis de giver sexlegetøj en chance.

Jeg har indtryk af, at det er væsentligt mere udbredt og normalt end mange går og forestiller sig.

Ovido - Quiz & Flashcards